Maandag weer bereikbaar vanaf 08:30 uur
Telefoon: 033 - 47 00 000
Selecteer uw vestiging:AmersfoortBeverwijk

Vacature Teamleider Contact Center bij Bosveld

Ben jij onze nieuwe Teamleider Contact Center?

Staan prestatie en plezier, net als bij ons, bovenaan jouw prioriteitenlijst? Zoek jij de volgende uitdaging in je carrière? Maar dan wel bij een bedrijf waar je elke dag weer het beste uit de processen, jezelf en jouw nieuwe team haalt? En zoek je die uitdaging in het ontwikkelen van ons Contact Center naar een volwaardig profit center? Als je deze vragen met ja beantwoordt, lees dan vooral verder en kijk of jij jezelf in deze vacature herkent.

Als nieuwe teamleider Contact Center wil ik…

Aan de slag met mijn gedrevenheid in het analyseren van data én het verbeteren van de processen voor (nog) betere resultaten. Ik wil mijn capaciteiten inzetten om vanuit de helicopterview te kijken en de details in te duiken om aan precies de juiste knoppen te draaien. Ik wil mijn klantgerichtheid overbrengen aan mijn team en inzetten voor maximale klanttevredenheid. Feilloos plannen én de werkzaamheden continu controleren, zodat ze worden verbeterd – maar wel met oog voor mijn collega’s én maximaal resultaat voor onze klanten. Dat wil ik doen door data te analyseren en het coachen en begeleiden van mijn nieuwe collega’s. Zo zorg ik voor een blijvend prettige werksfeer op de afdeling én daarbuiten. Ja, dat is een uitdaging, maar die ga je natuurlijk niet uit de weg. 

Verder wil je de vrijheid om werkprocessen te verbeteren om zo nog beter zorg te dragen voor goede, nee uitstekende eindresultaten op basis van de doelstellingen. Je wilt jouw ervaring inzetten voor resultaten, zoals een hoge conversie naar betalingen. Jij wil daarom logischerwijs elke stap meten, want voor jou is het duidelijk: meten is weten. Vanuit je analyses doorloop je non-stop de PDCA-cyclus. Je stuurt op cijfers en stemt de bezetting feilloos af op het aanbod en bereik van het Contact Center. Daarnaast zet je in op een hoge medewerkerstevredenheid en een hoog servicelevel voor onze klanten én de klant van onze klant. 

Ik ben…

Een echte doelgerichte doorzetter. Ook als veranderende omstandigheden een andere aanpak van mij en mijn team vragen, dan dat ik ben gewend. Ik ben analytisch, initiatiefrijk, empathisch en flexibel. Ik ben communicatief sterk, en beheers ik de Nederlandse taal uitstekend. Ja, analytisch, creatief, focus op resultaat en ambitieus zijn termen die mij goed omschrijven. 

Verder ben ik klantgericht en commercieel, en instaat om het overzicht te houden. Ik heb HBO-werk- en denkniveau, een afgeronde opleiding richting management, cijfermatig inzicht en affiniteit met juridische werkzaamheden. Trouwens, kennis van en/of ervaring in de deurwaardersbranche of juridische dienstverlening is een pre. 

Je bent ook in staat binnen het bedrijf zichtbaar te zijn én te blijven. Hoofd- en bijzaken onderscheiden is je tweede natuur. Het analyseren en doorgronden van processen en KPI’s geeft je een regelrechte kick. Besluitvaardigheid, leiderschap, plannen en organiseren, ja dat zijn de competenties die jou goed omschrijven. 


Herken jij jezelf in bovenstaande? Lees dan vooral verder. Wat krijg je? 


Een uitdagende functie als Teamleider Contact Center (36-40 uur per week) bij Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders. Bij ons staan de medewerkers op nummer 1, want wij geloven er namelijk in dat super enthousiaste medewerkers per definitie leiden tot super enthousiaste klanten. Andersom werkt dat niet: probeer maar eens super enthousiaste klanten te krijgen met ongemotiveerde medewerkers. Deze cultuur bewaken en versterken wij door in alles wat wij doen Plezier & Prestatie (PEP) centraal te stellen. Dat maakt dat je een succesvol team krijgt om mee samen te werken. 

Als teamleider Contact Center ga ik…


Rapporteren aan de afdelingsmanager Operations. Je gaat vanuit gedrevenheid samenwerken. De belangrijkste voorwaarden daarbij zijn betrouwbaarheid en klant- en servicegerichtheid. 

Je gaat jouw ervaring met resultaatgerichte Contact Center-werkzaamheden combineren met jouw coachingsvaardigheden voor een optimaal resultaat. Om jouw aanpak te bewijzen bijt je jezelf vast in klant- en managementrapportages en stelt deze op waar nodig. Uiteraard werk je vanuit een zelf opgesteld en uit te voeren afdelingsplan. Je zet je in voor relatiebeheer en –ontwikkeling. Ja, daar word jij blij van. 

Dat klinkt goed. Maar… Bosveld? 


Ja, Bosveld Incasso en Gerechtsdeurwaarders, al meer dan 30 jaar actief en gevestigd in Amersfoort. We bieden onze klanten een landelijke dekking, omdat zij hun klanten landelijk bedienen. Onze klanten bestaan uit bedrijven en instellingen uit verschillende sectoren, van overheden tot bedrijven in de commerciële sector. Misschien denk je nu ‘wat stoffig’, maar bij ons werken is allesbehalve saai. Waarom? Nou… ten eerste staat Bosveld in de top 10 van Best Workplaces van Nederland 2018, waar wij heel trots op zijn! En ten tweede zijn wij continu bezig om onszelf verder te onderscheiden binnen een traditionele en competitieve markt. Onze aanpak: ‘advies en uitvoering van cashmanagement’ maakt ons strategisch businesspartner van onze klanten. Ook goed om te weten, is dat je onderdeel wordt van een team dat bestaat uit ruim 80 collega’s, die continu werken aan het behalen van optimaal resultaat voor de klant. 


Wil jij deze baan? 


Dan horen we graag van jou. Hoe? Stuur je sollicitatie bestaande uit een originele motivatie en jouw up-to-date CV naar: sollicitaties_at_bosveld.nl ter attentie van Seda Polat. Voor meer informatie kun je ook contact opnemen via 033-4700000.